En dag, en tisdag.

Sitter vid datorn,på mitt rum. Telefonen kör på de få sånger jag har. Lite sorliga låtar, passar idag. Tänker på saker och ting,besviken,saknad och ledsen. Jag är ganska tom.
Skolan är bra de tre första timmarna på tisdagar, då lagar vi mat osv. De tre sista   behöver vi inte, vi har en lärare som är helt störd,på riktigt. Han vimmsar,flummar runt och är borta ena sekunden. A inte värd att snacka om äns..
Imorgon har vi som sagt heldagsprov i matte. SÅ ni vet vad jag ska göra förutom stallet  idag alltså.. ;)







--





Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: Jag med haha! <3

2010-04-20 @ 19:51:59
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0