Fronda-Sommar.

Den spelas just nu på min dator. En gammal goding de ! Skön låt tycker jag :D
Var i stallet och red inne och skrittade sedan med många andra roliga människor ute . :) Han gick hyfsat, men bäst  när jag travade av, då var han den prins han egentligen är ! :D
Ska se lite mer på matten också. Handlat mat till imorrn gjorde jag också, yoghurt+choklad+frukt+juice, blir nog bra heldags mat hoppas jag? :D En macka också kanske, fårse ;=)
Men först ska mina naglar bli BLÅ, haahh får se hur detta blir, intressant :D


Kör på enkelt DEPEND, ett som jag har haft från mitt försök av att måla sverige naglar, det gick åt skogen. Men en vacker dag ska jag minsann prova det igen ;)


:D






Om ni går in på Mangosblogg så får ni se ännu mer bilder (från hennes kamera) från helgen !






Fronda- Sommar.



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0