God kväll.

Det är fortfarande ganska ljust ute, helt magiskt om du frågar mig!?
Jag trodde typ klockan var strax före åtta , så var den lite över nio, när jag drog från stallet. Shit POMMES säger jag bara. Men det är ju såklart positivt, slippa deppiga vinter kvällar med ficklampan i hande ;)
Nu ska jag spela tv-spel med min ena bror, vi har snart klarat HELA "Recident evil", så efter det blir det lite nattplugg, kommer ändå inte kunna sova så:P
Juste, hästen hade ju vridit av typ en 15 dels ,del av ena skon i fredags och idag hade han tappat den andra, smart häst man har -,- ;) Hovslagaren ska nog komma snart iaf. Idag var han energifull och jag som skulle rida barbacka kom inte upp först även fast man hade andra där, men tillslut fick det bli lite fri-dressyr och efter det kunde jag tillslut komma upp och rida från ryggen ;)
Nu ska ni få se den JÄTTE VACKRA (ironi) bilderna från igår kväll :)

Celine, vi posade lite mysko fult. hahah.

haha:D


Vi avslutar där;)


Detta blir mitt sista inlägg för idag.


GODNATT!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0