Happyface.

Helluuu. Nu har jag landat i min säng, varit med om en relativt lugn dag :)
Jag vill verkligen inte vara sååå usel på att blogga, har lovat en massa bilder och allt, men jag ska göra det så fort jag får tid.
Happyface=Manda aka min BFF ;) Kommer på fredag. GRYMT! Så vi har planerat nästan hela helgen lite fort och bra idag ;)
Men nu måste jag sova. Imorgon ska det städas lite, ridas lite och blogga hoppas jag :D
En sak jag verkligen måste blu bättre på är mode på bloggen, jag är modefreackad, faktiskt. Hoppas att det märks. Jag kör mitt eget, vilket jag alltid gjort,vad jag kan minnas iaf. Men jag måste shoppa nu snart och det är mobiltelefon(har ingen nu PANIK),nytt smink(I.D. ?), kläder, skor..... you name it . + en väska också!!! Jag är inte så bortskämd, mamma och pappa vill lära mig ansvar och prioritering så, tålamod är ett måste nu.. Men nu vill jag typ bara ta allt i alla butiker, men dock har jag inte vart i butiker på ca.2 månader! :O??? rekord here i come/came ;)


nu :P




GODNATT!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0