Hello.

God eftermiddag.
Jag ber verkligen om ursäkt för min dåååliga uppdate, men det är pga att jag inte har haft lust,skola,jobb osv. + det underbara vädret som jag hunnit njuta lite a också;)
Kom iaf precis hem från skolan. Vi hade ju hemkunnskapsprov, hoppas på MVG, men var  lite nervös så, vi får se vad det blir för betyg då?
Vad gör ni då, precis börjat skolan igen eller?
Mätt är man ju efter det provet iaf, vi lagade ju 3 rättersmiddag med Italienskt tema. ;)Gott :)
Nu ska jag skriva en dikt,vila,städa,byta om, stallet,kanske träna också ;=)


Natrual;)

Ska försöka hinna blogga om fjällhelgen också, ikväll kanske !


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0