Hiss och diss.

Nu ska det hissas och dissas lite. Var ju en stund sedan ;)



Diss:

Heldagsprov:
Visst man behöver inte ha vanlig skola, men du behöver plugga som ett djur och sitta flera timmar i sträck..En riktig diss!



Aprilväder:
Kan vädergudanrna vara snälla efter den hårda vintern? Och bestämma sig för vår och sommar någon gång!? Vi har haft alla årstiders väder här idag.. -.- buuu!


Att det snart är slut på Andra Avenyn.
TYVÄRR stämmer detta... Det suger. Jag har till och med varit där och blivit runt visad, hälsat på de flesta och varit med på deras hemsida! För mamma är väldigt bra kompis med Maya som spelar Liv. Detta är sista säsongen och det tycker jag är sorligt, någon som håller med?




Hiss:


Andra Avenyn.
Det är så bra! Det är ju såklart väldigt spännande nu när det går mot sitt slut. :)



Min nya Mobbe.
Min Sony Ericsson W508 verkar vara en bra mobbe hitills! Hoppas att jag lyckas hålla den fräsch och ny länge bara ;) Men visst är det lite krångligt med sony ericsson efter att ha haft nokia,samsung mm. Men jag vänjer mig förhoppningsvis.:)



Müsli:
hahhah, faktiskt! Jo men i en yoghurt här i norge, typ som risifrutti fast vanlig yoghurt och så får man hälla över müsli ist för sylt. Den  müslin är GOD. Det är torkade frukter i den också, därför är den väldigt god tror jag. Kanske jag borde börja blanda i torkade frukter i vanlig müsli, då kan jag ha en bra frukost kanske? :) Det är ju väldigt nyttigt också! :D



Typ så ser den ut!:)




Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Skitsnygg mobil! Blev sugen på att köpa en själv..

2010-04-21 @ 18:25:44
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0