Klippa Klistra.

Shooo! Heheh.
Jag sitter nu och softar in my room, + att jag klipper och klistrar lite också, ett litet projekt till skolan på tisdag, ett as kul och asbra ett!!!!!!
Gör små italienska flaggor, då behöver man:
  • Rött,grönt och vitt papper.
  • Sax
  • Lim
  • Tandpetare
  • Italiensk musik
  • Italienskt uttal, så att det blir sådär härlig go,gla stämning och knasigt säkert om du frågar en italienare!


Hahha ;)

Ja, sedan ska jag packa lite väskor, för imorrn har jag gympa OCH sedan efter jobbet ska jag träna YOGA!
På fredag åker jag till fjällen tror jag!
Aja men ska fortsätta att vara ett italienskt barn igen ;) (klippa och klistra alltså).







Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0