Massiv frukost. Väntar på Falaffel.

Jag har ätit maaaaaaaaassor av frukost nu. Kräm och mjölk,kakao,knäckebröd med smör och ost, omelett  och bröd, tunnbröd. Jag kan fortfarande få i lite till ;=) Så är jag när jag är sjuk, bara äter och äter.
Vi tjatar på Pappa att han ska göra falaffel som vi inte fått på as länge, så jag har iaf bestämt att han ska laga det och så kör vi pita och feta+ massa annat! Gott va ?
Så det blir väl efter min hemkomst från stallet falaffen FÖRHOPPNINGSVIS står på bordet och väntar ;) hahah.
Men jag känner att jag bara blir sjukare för varje dag nu, uschligt.Halsen sväller typ och ja, jag bara äter ;)
Det stoppar mig inte från stallet förstås! Ska hinna smörja utrustning i läder också!
Så jag har en del att göra så kanske inte lika bra uppdatering som igårkväll?
Vad tyckte ni om klockan jag klistra in förresten?Den rosa.



nunu



Så nu fick ni morgonbilder också.:)

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0