Mina BEN!

HEj på er! Vi är inne på lunch, soppa och korv? heheh, men jag käkade lite taco-rester nyss också ;)
Jag är mycket,helt,död slut i mina ben, men det ska nog bli några mer också, för det är STRÅLANDE sol och blåser lite, vilket är skönt också, för det är ganska varmt.
Vad gör ni denna helg?

Imorse var jag TAGGAD för att leka när och fjärran ;) ahha :D

Nu sitter jag i soffan:D


;)



Nu ska det ätas tror jag ;) Det blir ju lite glest med uppdatering denna helg, men jag är ju ute och bygger muskler ;) hahah :D

Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Jaha vad skoj :D

2010-04-10 @ 16:03:34
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0