Music is important.

Ja alla kan väl hålla med om det? Att musik är VIKTIGT! Iaf för mig, så fort jag vill lyssnar jag på musik eller sjunger. LEdsen eller glad, musik är braaaaaaa!
Nu ska ni få lite musik tips, jag kan dock inte ge er min spotify lista, oteknisk alltså, men ger er lite som jag lyssnar på fast från youtube!?





EN klassiker;) hahah man blir glad av den iaf!!!








Ny favorit!(Y)


Fronda, detta är sommarinnen det! hahah :D


Linda Sundblad gör den så bra, hennes låt tror jag? AS BRA go liksom!?


Lily Allen, vilekn KVINNA! VILKEN SÅNGERSKA. VILKEN SÅNGSKRIVARE!!!!! AS skön ironisk BÄST!!




Vad tycker du, visst har jag en blandad musiksmak, lovar dig, den är ännu mer mixad!!!;)


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0