Påsk long time ago.

Förr när vi bodde i KD firade vi alltid påsk med Göteborgarna!
Det var alltid lika kul, alltid lika massa,mega,sjukt mycket godis.Skratt och allt bra!
Jag gick in på min vän Saras blogg, hon är en utav Göteborgarna och nu ska ni få se vad hon skrev. :)


"Nu vill jag sitta i en bil mot Skåre, Karlstad. Fira påsk med mina favorit halviranier.
Vara påskskärring med Nora, gå på påskparad, Reta Ceasar, dansa i Noras gamla kök, dricka kaffe med ceasar, äta Anns mimosasallad, leka med pepsi som jag faktiskt inte var rädd för (!!) och mobba alla hästridande värmlänningar.


Åh, Påsken var så bra förr.. Vilka barndomsminnen! Känns som att det inte är någon som firar påsk längre?"


Och så lade hon upp dessa två bilder från 2006. Ena på min bror och jag, den andra på mig och sara på en påskfest/firande hos grannen :D


ahahah :D

♥;)



Håller ni fortfarande i era traditioner och hur ser era traditioner ut, om ni nu firar påsk :) ??



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0