respekt.

God morgon!
Sovit gott? Jag sov gott tills mamma kom kl.09.00 och väckte mig-.- Men jag gick upp 45 min senare;)
Nu sitter jag och proppar i mig cornflakes med banan och mjölk.Mmm en klassiker ;) Snart ska ALLA i huset till sats och träna:)

Jag vet inte om ni hörde om den stora tågolyckan här i Norge för någon vecka sedan? 3personer omkom, en av dem var en stallkompis morfar. Han var lastbildchafför och han älskade sitt job berättade hans modiga barn i tidningen. Idag är det bergravning för han och då ska 100 lastbilar köra till kyrkan och på vägen , för att hedra han. Han omkom alltså på sitt jobb, hade han försenat sig 30sekunder hade han överlevt.
May he rest in peace.


Men nu ska jag träna!








Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0