She was stuck as a STUBBE. ;)

Hahha. Min vän Line var fast i London som jag nämnde tidigare. Hon skulle varit hemma i lördags men kom igår efter typ 2 dagars resande, bara för att komma hem! Hon fick ta buss genom Frankrike,tyckland,holland,danmark och tåg därifrån till Götet och sedan oslo. Asså nu vet jag inte om jag sa alla land eller fler osv. MEn allt som allt så var hon i 8 land, när hon egentligen bara skulle till London för en shopping weekend. Lyckos skulle jag vilja kalla det! MEn hon hade saknat att gå i skolan sa hon! HAHAA det sakanr man INTE! heheh ;)
Men nu ska ni få se bilder från skolan iaf, tagna med min mobil :)


Ritade av en karta, som jag inte nu hittar :( Den var klar och allt, men jag hoppas jag hittar den, vi ska använda den på en presentation på måndag så.

Var tvungen att köpa en good center när jag såg den, det var när jag oc Ulli pluggaa i måndags! Gud  det var så längesedan jag åt center!♥

Pluggade på altanen med lite gott. :)



Ulli :)

När vi hade hemkunskap i tisdags ;)

Ritade hjärta i vårsolen ;)

Här har vi henne! Hon hade på sig " I Love London" tröjja idag också, passande ;) Skönt att det blir lite liv i klassen nu igen iaf. Vi brukar också sjunga " åh Brittania, Brittanina..." , fast i opera då och så detta gör vi i korridorerna;)
hehe


Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0