sööööndag.

Gäsp HEJ!
Först vill jag  faktiskt säga förlåt för min usla uppdatering denna vecka. Men jag har ursäkter, MCYKET i skolan, plugg osv. Sen så har jag försökt slappna av lite inför de här stora dumma heldagsproven. Igår gick jag upp vid 9 slappade vid datorn i någon timma, sedan fixade jag mig och for till jobbet. Vi blev färdiga typ vid 7-7.30 och då for vi hemmåt jag och mina bröder. Alla vi skulle ut, så det var kul att vi fixa oss typ tillsammans(kan missuppfattas, men vi  liksom ja ni vet fixade oss, hahah) och gjorde oss i ordning. De körde mig till min fina vän Celine, jag hade med pastasallad, smoothie och lite ekologisk dricka;) Vi gick runt och hade picknick gåandes(alltså att man går hela tiden; ), satt i en lekpark, försökte träffa folk, men de flesta var väldigt trötta efter deras fredagskväll.;)  Sedan gick vi in till henne igen och bara prata och tog det lungan:)
Ganska sent kom jag hem så idag är man minst sagt TrÖTT.
Började dagen med att slänga in baguetter i ugnen. Upp kom en hngrig apa aka. min bror och slängde i sig dom, tur för mig att jag hann att bli mätt ;)
Ska se till att bli bättre med kameran, fota osv. !


Lite gamla cam bilder;=)


Vi hörs snart!


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0