Ulrikke, min fina vän♥


Jag har en väldigt fin vän här i Norge.
Det är en vän som många tror inte passar att vara min vän. Men hon HON den fina Ulrikke har varit ärlig och rolig. Hon är en bra vän, en vän du alltid har, som alltid finns vid din sida. Hon är spontan och får med mig på helt otroliga saker, en vän som henna borde ALLA få ha♥ Jag är så glad att jag har fått chansen och har fått lära känna henne. Vi är inte best friends alltid, men vi bråkar inte på riktigt någong gång. Vi är väldigt bra vänner♥ Vet inte hur man ska förklara, men när jag flyttade hit så träffade jag mååånga falska personer, men Ulrikke är en av de få som ALLTID NO MATTER WHAT varit ärlig. Nu ska jag sluta innan jag börjar grina ;)
Jag har många fina vänner och en utav dem hoppas jag få ett besök av snart, hon finns bland mina länkar ;)




En VÄLDIGT liten bild från idag, klassfotot. Första gången jag i mitt hela liv sitter ner på ett. Det var till årboken och vi fick panik på morgonen i telefon då vi hade klädkris, men vi löste det på ett fint sätt, jag och min fina vän♥

Jeg elsker deg Ulrikke, du er en utrolig god venn!♥

GODNATT!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0