Välkommna våren.

Ja det var väl det jag och min vän gjorde idag? Gick,pratade,fotade,käkade glass, vad annat kan man kalla att välkommna våren?? :D
Det var riktigt trevligt,mysigt, även fast jag ibland utan mina brillor har svårt att se,pga av det starka ovana ljuset så var det riktigt härligt!
Nu ska jag bjuda er på bilder!


Vi satte oss också i en lekpark och bara njöt då solen kom fram :) Men det saknar här är en park , en park man kan sitta och umgås i, men i oslo finns det massa så får se till att hänga där i sommar ;)


The ice cream! Hahha. Dock så är det kanske inte sol på alla bilderna, det är för att dels den gick i moln och ibland var den så stark att man såg mongo ut på bilderna!


Lite knepig bild, ser ut som jag är halslös osv... ;)


Men ni får se de andra bilderna sen, nu ska jag äta äckliga korvar med bröd.. :P


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: malin

åh vad härliga bilder! :)

2010-04-05 @ 12:13:46
URL: http://mmalinhedqvist.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0