What a booooooooomb

Ja,jag blev chockad!
Jag pratar såklart om att Rosanna är tjejen bakom falsksanning, men är detta sant eller ett aprilskämt?
Om det nu är sant så tycker jag att det är coolt och det är ju egentligen inte hon som kommer med alllllll info, hon får ju såkallade tips, varesej de är sanna eller inte. Jag har ju som tidigare sagt trappat ner på alla bloggar jag läser(över 30 förrut, nu lite över 20) och Falsksanning var en av dem som jag slutade läsa, så för mig var det lite svårt att ana, trodde typ att det var en 16årig blond liten tjej, men NEJ en vuxen och en som verkar vara energifylld och omtyckt ! Jag ser inget negativt i det hela, sålänge inte dessa skvallerbloggar inte gör någon bloggkändis väldigt ledsen så!

Tjejen till VÄNSTER är Rosanna - tjejen bakom falsksanning.

Vad tycker DU om allt detta ? Tror du på det ? Var det bra att det nu är hon som är tjejen bakom falsksanning gick ut med det?


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Lotaa

Bella&tyrashow säger att de e aprilskämt ^^

2010-04-01 @ 21:06:29

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0