Onsdag, mellan all stress.

Hej på er, GOTT NYTT ÅR (i efterskott x 10000)!
Mitt liv består av väldigt mycket nu och i dom näst 2 kommande veckorna blir det ännu mer, hur är allt möjligt? I helgen ska jag jobba,slappa och umgås med mina fina vänner iaf så är det planerna so far, det är  på helgerna vi lever för tillfället(jag&min vänner), det är då vi andas, på veckodagarna är det mer autopilot-stress.. Finns det ingen gräns för hur mkt man kan ha att göra ?
Jag har hunnit fira JUL, NYÅR och blivit ett år äldre, sedan vi hördes sist!

Nu får ni se i bilder hur mitt liv ungefär ser/sett ut under den tid vi inte har hörts;)


Färska bilder från idag, skridskor med typ 10 pers på gympan, resten joggade/längdskidor.

Kristine har brutit fingret och slagit ryggen så hon tittade på oss på isen när vi spela bandy :D GRYMT KUL!:D

Kvällar på helgen med mina sköna vänner!

Drömmer mig bort till varma land när jag ser varma rese reklamer..

Pluggar nästan varje dag!

Rider en ny polle, finfin!


Såklart finns det mycket mer, men jag måste duscha och plugga nu ikv.


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0