Skjut mig x 2.

Hej på er !
Jag orkar inte riktigt prata om tyska nu, vi lämnar skola idag tycker jag!(i bloggen alltså).
Jag gungar lite smått till musik just nu, satt i högtalarna igen, soft!
Ska väl ta lite käk  innan jag om cirkus en timma skall vara på plats för att fortsätta trafikkursen:) Läraren är lite äldre och hon är crazy, hahah, men rolig och man lär sig mycket ändå!

Tänkte kika lite på H&M's rester av Lanvin kollektionen, någon som sett den än ? Bra grejj ändå ju?
Var i stallet tidigt idag, typ halv ett, red ute på gärdet där jag värmde upp för att sedan rida inne och jobba med honom, han gick väldigt fin. Det märks att  vi börjar känna varandra mer och mer nu, kul :D

Till helgen är det göteborg som gäller !



Ska ta och fota lite snart när jag får tid också. Dålig på det, men skolan har faktiskt skulden!;) Så ni får några gamla bilder medans.


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0