En god natts sömn.

God Morgon på er ! Hoppas ni har sovit gott och är klara för dagen.
Själv har jag haft en riktigt BRA sömn, gick och la mig kanske 22.00 någonting och somnade ganska fort, för att bo vägg i vägg med brorsan och hans två kompisar som gillar att PRATA HÖGT musik, bilspel och en massa ;)heheh, men då känner man sig heller inte så ensam här nere :=)
Men grejjen idag är att jag är sjuk, kände lite igår också, men jag hade gympa ändå och massa :) Men idag svider det konstant, som om en rakhyvel rakar din innnre hals och jag kan inte svälja utan att jag får VÄLDIGT MASSA JAG VET INTE VAD ont.
:( Gillar inte att vara sjuk, idag har vi typ 4lektioner matte också, alltså missar jag hela veckans matte då vi har det på en dag. Jag är ju inte direkt förtjust i matte, men det känns dumt att missa så mycket när det är i början av skolan. Hoppas jag mår bättre imorgon iaf :)



Oj vad suddig ena var, ni får en till efter denna som ni kan se på och förstå vad det är ;)










Tja, nu sitter jag är med en kopp te och ngt vitt gott bröd, jag sitter såklart i min blå myströja och ett par shorts.


Puss på er♥











Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0