erik Hassle och en trött seg Noris.

Hur många veckor har jag haft typ automatiskt uppehåll nu ? Känns som ett år, berodde på att jag inte hade tillgång i typ en vecka elr nåt, vet inte men var hemma i KD iaf och ett par har inte internett funkatt på alla datorer här hemma så, but now I'm back my friends.♥'

Det har iaf hänt mycket sen sist, mycket trista saker och en del mer glada.


Idag har jag iaf jobbat från 12.00 - 18.00 och är nu trött och lite "blogg-seg".
En sak jag inte är HUNGRIG, på mitt jobb(cafe jobb) så är man aldrig hungrig kan jag lova :D hahah, man blir till och med mätt när man lägger upp alla sallader och pizzor och alla andra maträtter, asså man blir typ mätt i ögonen som har kontakt med magen , hahahah  , det är SANT ! :D

Nu sitter jag och lyssnar på Erik Hassle - Hurtful   . Det är juh gtyp en sorlig sång, så varje gång jag hören sån här typ av låt så tänker jag på alla sorliga saker, t ex min bortkommna vän, glömmer dig aldrig gubben♥


Nog med trist het, den har vi för mycket här i världen.

Nu ska jag ge er ngra pics och sen fortsätta surfa elr något, men en sak ska jag försöka bättra mig på, och vet ni vad det är ? Bloggandet !



Jag tog denna bild innan jag drog till kd, kan tyvärr inte ge er nyare pics då min bror har med kameran till Norrköping :I







Fuck off !
nej så ska man inte säga, faktum är att jag svär NÄSTAN aldrig, bara ord som: F*an och lite lättare så där, får slinka ut ur min mun ;)



Gud va blek jag såg ut att vara här ! Hahahah, men det var jag inte, det har med mina blixt inställningar att göra typ.
Och till alla er som tkr likaså som mig att mina ögonbryn ser förj*vliga (får använda detta ord,för det gör dom) ut, HÅLL UT jag ska ta dom till en frisör this week or so, jag har aldrig gillat dom, men dom funkar a few days more ;)


Puss på er !♥



PS: design och header är behövligt, komentera om du vil hjälpa mig :D ?(A)

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0