Kändis.

Nu är det dags för lite kändis skvaller, elr ja inte sv´kvaller, men lite "news" om dom;)
Om jag vore kndis så skulle jag inte direkt velat ha några rykten som hela tiden högg mig i baken, så bara snällt "skvaller" :)



Before                                              VS                                       After
                                                         ?



Vad tycker Kim's nya hårfärg, själv tycker jag att hon kunde ha valt en lite mer  mörkare färg, det blir allt för "vanligt" nu. Nu vill jag höra vad ni tycker !? :)








Lindsay Lohan, är alltid lika snygg! Kan detta bli en comeback för "The-Rehab-Girl" ?   Låt oss hoppas det, hon är juh SÅ DUKTIG på det hon egentligen gör, skådespela! :D (Y)



Är detta hennes comeback? Vad tror du?
Visst är hon snygg som vanligt! ? ;)



nog med mitt såkallade skvaller! ;) höhöhö:)
Hoppas ni gilla det lite, lite sånt där tidsfördriv, right ;)?


Hugs♥



Bilderna kommer härifrån!

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0