Kopp Kakao?

Halsen måste juh också ha något varmt, funderar på en kopp kakao, ist för en kopp te som jag är lite smått beronde av sådär ;)
Tänker gå upp och se i kylskåpet om vi har någon grädde också, varför inte lyxa till det lite med lite grädde på ? ;)
Mums!

Jag lyssnar på musik och surfar lite för tillfället, vad gör ni? :)



gammal bild som jag hittade idag, jag gillar den :) och nej jag har inte rödlagt den, håll bara fingret för blixten så blir bilden röd, smart va ;) ?:)



oldies från i vintras, ni ser ju hur blek man var då ;) heheh, knäckemacka med smör på är MKT gotti till kakao♥



Den här bilden är en STOR favorit bild ! också gammal(vintras) men asså den är lite Noris sådär ;) Det gilas ju :D♥



jag är generös med pictures idag, heheh, why, don't ask ;)




Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0