Morsning!

GodMorgon!
Jag är uppe tidigt och har redan fått i mig frukost! :D (Y)
Nu sitter jag och nyser för mig själv, och checkar lite bloggar såklart.
Idag så SKA jag bli bättre åhh, det är tråkigt att vara sjuk, fastdet är juh ändå lite mysigt att mamma pysslar om mig (A) ihihih ♥

På torsdag kommer min tremänning från USA! Yepp! :D Aldrig träfffat han, men då får jag juh göra det.
USA är ett land jag alltid velat åka till, och jag hoppas att jag gör det snart. :)

Vilket drömresemål är erat ?




USA, de har ju en bra president också by the way ;) :D












Kommentarer
Postat av: Em

Godmorgon ;) Eller godmiddag ;) haha.. Allt bra med dig idag?

2009-08-23 @ 14:09:17
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0