OH Yes !

Oh yes!
Jag lagade mat :D Det Blev:
Pasta med fiskpinnar á la Noris ! ;)
Pics now!



Vackert, var ordet ja ;) höhö, men iaf ett "dokument" att jag har lagat mat idag :D ^^
(Y)



:)


Pasta med fiskpinnar och pepperoni, ketchup och MAngo raja ! :D ;)



stolt, sjuk,kock ! ;) hehhehe, och ja jag har en alldeles förstår flicetröja på mig, den är orange ! ;)



gott elr ....?



.... inte gott..=?






















Helt OK :D Pepperoni var till för att den här maträtten skulle bli lite spicy ;) och det passa faktiskt bra till! :D ^^ men lite väl mkt pasta ;) hihihi



:D^^ stolt är jag iaf, ja tog juh vad vi hade i kylen, så lite påhittig är jag att, även fast man är sjuk ;)






Kommentarer
Postat av: *Em

Okej :) Haft en bra dag? :)

2009-08-26 @ 01:17:36
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: *Em

Hej! Tävlingen om skorna är avgjord, vinnaren är kontaktad på mail så titta eran mail! Vinnaren kommer även presenteras i min blogg, när jag fått godkännande att göra det :) Nu är det såhär att jag har två par skor till , i storlek 38 och en i storlek 39 som jag säljer för 100kr styck, finns intresse så hör av dig! Emelie

2009-08-30 @ 23:19:40
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Kramar //M

2009-08-31 @ 11:11:38

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0