onsdag.

Hej på er !
Idag har jag varit i skolan, detta har vi fått många nya lärare en del bra och dåligare, t ex i hemkunskap har vi en typ nyutbildad historie lärare(NÖRD), hon har nått namn också :) Iaf hon är alltså INTE hemkunskaps lärare och visste äns inte vad glutenfri var !? Så jag, JAg en elev fick förklara vad glutenfria och gluten osv var ! Och den andra hemkunskaps gruppen fick Anna den ända svenska läraren på vår skola, hon är bra och vet vad glutenallergi och sånt är, då hon sj är allergisk ! ÅHHH! sånt här går på mina närver, usch och fy !
På gympan idag, så var vi ute, som uppvärmning hade vi, rulla ner för kullen och sen springa uppför, 5 ggr , denna kulle är i en park, i denna park går det hundar och då var jag så smart med mina vita strumpor ( Ja, jag hade inte på mig skor, tog juh naturligtvis 2 högerskor!) att trampa i skiten, bland det första jag gör ! BRA LARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annars var dagen helt OK . :)

Nu ska ni nog få en liten bild bomb! :Dgood, right? ;)♥
'



i förrgår, me like this pic !♥





Nu ska ni få se vad som var i påsen jag köpte i måndags ! :D


T-Shirt med "nit-pärlor" .



Vanliga vita jeans med detaljen ovan på bakfickorna :)



hahah, det här är "inte likt mig-bild" den var ful, men jag gillar den, how come ?


sudd


happy.


"jag hatar också mina ögonbryn, but let's call it a secret"

hahahahha, vad är det med mig idag ;)???



Idag är det en klännings dag för Noris :) Det var ju ändå helt ok väder så varför inte använda klänningarna du köpt de sista sommardagarna ? :)



Gladiator sandalerna var på.

Outfit-listan today:
Klänning : Gina.
Skor: Bianco
Liten"Jacka": Gina

That's it !




tatuera mig idag också, det glömde jag ju att berätta ! visst blev det personligt?


Hhahah, skojja lite med er bara, men tror ni fatta det, detta är en "skoltatuering" ( Blyerts penna =svart)






peace märket om ni kan se på min handled där, lite väl misslyckat, men, men lektionen var dryg ;)




Skol-tatuering igen ;) hahah, vad patetisk man känner sig ibland, jag menar, sitta och rita på sig kan inte vara hälsosamt ;)



:)

allt för nu, puss,puss !♥



Kommentarer
Postat av: Amanda

du är lik tyra s ibland :D skitsnyggt (Y)

2009-08-19 @ 19:41:52
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0