Så gott som.

80% klar ! :) Vad är det här egentligen för nått, jag och mina % ;) heheheh.
Ska nog tjata lite på Pappsen att han kommer med mig till centret där bror är på jobb nu och då kan juh han göra en chai-latte elr  en mocca elr nåt annat gott :) ?
Har inte haft i mig ngn vätska idag, har ni också svårt för det på morgonen, i värsta fall blir det vatten, oboy händer, jucie skol vardag och annars te om jag har tid, men jag har verkligen inte lust att dricka ngt på morgonen, men då finns det ju i mitt fall risk att jag svimmar typ elr nåt. Aja nog tjatat om vätska ;)
Nu ska jag lägga på mascara och borsta tänderna, and then I am fit for fight ! :)



A summer night in Jun -09 ♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0