Sims 3

nu har jag varit borta från bloggen en antal timmar, VAAAAAAAAAAA? shit, visste inte att klockan redan var över 15.00!!!!!!!!!! Åhh, detta är inte bra, jag har alltså slösat hela min söndag på sims 3, fast iof så finns det inte så mkt jag kan göra nu när jag är sjuk, right?
Är man hemma själv måste man fixa mat själv, den situationen är jag i nu :) Vad ska jag laga, enketl och gott, lätt att få ner i magen, lite kräsen blir jag alltid när jag är sjuk, så GOTT ska det va ;) heheh :D

Känner mig lite bättre iaf :=) FRAMSTEG är vad det kallas ;) hihiih :D♥

Det är många av dom stora i bloggvärlden du som ändrar designerna, själv tycker jag att det är kul, men lite läskigt, vrf, vet inte, men sådär lite scarry, man är juh van en annan design;) Vad tycker ni då alla fina ? Ombyte av design i dom stora bloggarna, good, or bad ? :=)







? U tell me ? :D







Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0