sjukling report 2.

God morgon på er!
Idag mår jag lika dåligt som igår, det är därför alla uppdateringar är så sjukt dåliga (fatta du ironin i sanningen; ).
Igår åt vi då Sashimi, och inte sashi mashi som jag trodde att det hette ;) Iaf, speciell smak, min matlust var väl inte på topp, men,men. Tror att  jag kommer att gilla sushi med sånnt där ris mer, Sara (GbGFriend) säger att Calefonia rulls är gott, kanske ngt för mig, vi får se ;)
Igår somna jag typ i soffan, såg lite på mtv surfa och sånnt. Nu när jag är sjuk så känns det som om klockan är typ 03.00 fast den kanske bara är 22.00. Så  irriterande, fast spelar juh ingen roll direkt, jag menar jag har juh ingen speciell tid att passa när jag är sjuk ;)

Idag vill jag bli bättre iaf, vi fårse hur det går med den saken :) Men vi hoppas på det, right? :D

Vet ni!? Hon som gjorde Kenzas nya design är juh värmlänning och bor i storfors:D ^^ Där bor mina kussar, faktum är att mina kussar känner henne, japp, Becca(kusse) hon var tom. i bloggen när hon styla hennes hår elr något? :D Jag tklr iaf att det är så coolt att ngn från lilla värmland har lyckats så bra som Linda! Bra Jobbat Tjejen! (Y)

Så där, nu är jag tom på ord tror jag :Dheheh, tom på ord blir man juh aldrig, but U get it ;)

Puss på er alla söta!♥





I LOVE this picture !♥ (kom på i efterhand att den liknar lite elr asså har säkert fått lite insperation från min BFF Amandas header, by the way, hon är grym fotograf!)

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0