Sjukling report .

Hej,hej, sjukling här ! ;)
Tja idag har jag sovit knappt pratat lyssnat mycket på låten ni fick länk till i förra inlägget och käkat choklad och halstabletter ofc ;) Det är dock det ända jag ätit idag, ingen stor matlust, men bad ändå far att han skulle köpa med hamburgare och pommes från donken elr burger :) Ikväll ska jag äta sushi för FÖRSTA gången! :D elr jag har ätit det en gång, på öland, vi fick smaka av det en kock lagat men den var DRÄNKT i soya ! ;)   Mamma ska tydligen laga egen Sachi mashi elr ngt hette det, lät gott, men det återstår att se ;)?
Jag slår vad om att ni säkert har käkat sushi, men jag vet faktiskt inte varför jag är en sådan outsider när det gäller det, men från och medf ikväll är jag väl "normal" då ;)


NU får ni pics som jag tog igår :)

Vill ni veta en grejj, jag har typ konstant lock för öronen, det är irrrrrrriterande ! GASCHHHH!





mys tröjjan man måste ha när man har gått och blivit en sjukling ;)



sjuklings-outfit.




tidsfördriv när man inte kan sova ;)(en solo som nästan är ett år gammal, skol recept bok jag fått in school, någon månads old VR tidning !)



Life's not fair.....♥




hahahah, mitt "IDOL-KORT" hahaha, då vi(friend and I) var på ngn cup/konsert kunde man ta sånna, man fick 24 exemplar ! ;) hahhah, vet att det ser ut som om jag inte har kläder på mig, men det HAR jag ! so cool down ;)









VÄRLDENs sämsta "tecknare" har "tecknat/ritat" igår, nämligen JAG ;)heheh, it's true.



"hej ful äpple" ;)


Nu ringde far och sa, att jag måste äta rester! ÅHHH, jag vill juh ha hamburgare!åhhhh!

Time for: One Three Hill  ♥


Kommentarer
Postat av: *Em

Hej :) Allt bra med dig?

2009-08-21 @ 19:18:08
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0