sol,kallt

God Morgon, eller kanske jag ska säga God middag elr ngt i den stilen, iaf HEJ ! heheheh...
Idag är det solsken, oh yes it's true ! Men temeraturen kanske är runt 16 i skuggan och 18-20 i solen, jag kallar det inte sommar.

Idag så ska vi till Akerbrygga på kvällen, där bjuds det på mat från andra kulturer, en massa uppträdanden tror jag också att det var :)  Vad jag ska göra innan är frtfarande oklart, har gjort i ordning mig lite halvt och ska nog göra mig 100% färdig nu ! ;)
Nu ringde min chef och fråga om jag ville jobba kväll till veckan, klart jag vill det eftersom jag sparar till en dator, en bärbar sådan ! :)
Nej time to get things started, so hejdå :)






old summer pic, typ :)♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0