Sol!SOl!SOl!SoL!soL!

Käkade på altanen med min moder, i SOLEN! Åhh, när man är sjuk ska den komma, typiskt ?
Aja, ska inte klaga när du väl kommit din blyga sol!
heheh.
Nu har jag typ gjort allt förutom att bli bättre, men sämre har jag nog inte heller blivit. tur det :)

Nu har jag en konversasion med min kära gamla klasskamrat Sebben:


Noris    sjukling.  säger:
 gråt mer!     mihihihi  heheh
Sεвαsтιαn säger:
 lol 
Noris    sjukling.  säger:
 lotta? 
Sεвαsтιαn säger:
 huh?
Noris    sjukling.  säger:
 vad har hon med saken att göra ? 
Sεвαsтιαn säger:
 ?!?
Noris    sjukling.  säger:
 ??? lol= Lotta och Lotti, du känner juh bara en Lotta ingen Lotti så, vad har LOTTA med saken att göra   ?   ahahahahh!
Sεвαsтιαn säger:
 det var riiiiiiktigt långsökt
Noris    sjukling.  säger:
 ahahah, vet   heheh, elr vad betyder det ?  ==????
Sεвαsтιαn säger:
 vet du inte vad långsökt betyder 
 ?
Noris    sjukling.  säger:
 nopp= ? 
 hehehe
 tell mee=?
Sεвαsтιαn säger:
 googla på det 
Noris    sjukling.  säger:
 nej, jag är sjuk och har ingen ork!-.- :=P
Sεвαsтιαn säger:
 för det är ju så jobbigt o googla...
Noris    sjukling.  säger:
 ja, tar sååååå mkt energi också! 
Sεвαsтιαn säger:
 lol  



A, ungefär såhär ser alla våra konvensasoner ut (stava hur?) ;) hehe..




Puss på er♥





alla älskar juh en sid-kyss bild som ser mongo ut, right ;) heheheh:P

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0