uschligt, och puschligt,bra ändå vad ska detta mena?

Ingen grädde= ingen Kakao för min del :(
Baka kladdkaka kan jag heller inte göra, är juh sjuk så vill helst inte smitta dom andra här i huset.
Då en ruta Marabou Diggestive gick ner i min mage:)
Och sen tog jag kort! :) Även fast jag är sjuk och trött :)^^hehehe . :)




Jag hittade en filt att "leka" med ;=)





Konst, eller ordet jag letar efter är nog konstig.;) heheh..



Repris i ordet konstig ;) "poetNoris".




Jag svepte sedan min"lekar vän" runt halsen så att den har en funktion ;) hihihih :D^^













Vadå galen bild ?? ;)





?



"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
Vad är grunden till detta innombords skrik??? (halsont)



Den här filuren ;)











Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0