blogg-torka?

blogg-torka? nej det tror jag inte, men jag ær dock vældigt konstig:

I typ næstan veckor har jag verkligen ingen lust att blogg, pga design och sånt, men nu nær jag bestæmde mig før att jag måste, ælskar jag det och vill blogga hela tiden. Lustigt va ? ;) hahhhahah, men jajaj. nu får ni som læser min blogg (vem gør det) komma med ideer typ? jag vet vi kør en veckans BLOGG! avgørs ivkæll elr imorgon ! :D

Det du ska gøra ær :

Skriv en poetisk fin kommentar i detta inlægget samt bloggen då ofc ;) :D så vips kanske du ahr turen ;) :D


 PS:   Den som vill designa och så kmr jag lænka naturligtvis :D ! så Kør hårt nu :D !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju inga läsare smartskaft.

2009-07-24 @ 00:59:24
Postat av: Nora

NEj inte denna vecka då min design med bloglovin elr vafan det heter inte vill funka typ! men vet du vad jag hade läsare och du blev ju en dags-läsare smart as ! :D

Tack !



Hare bra min lilla dags läsare ! :D

2009-07-24 @ 12:16:36
URL: http://w

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0