Evning Shopping

Ok! jag hatar detta internet ! Dog just lite ..

Jag och Mor drog ivæg till Centret och kvælls-shoppade lite ! :)
Det fick bli 3 nya plagg i min garderob, mamma hitta væl också lite grann, så vi båda var mkt nøjda och glada ! :)
Var på centret lite innan idag också, då hitta jag en skiiiiiit fin væska på Bianco som dessuto var på lite rea också, men då hade inte Smart-Noris med sig några money, och nu nær vi gick in på Bianco så var den såld :( tøligt værre, men, men jag får væl hitta ny då, alltså væska :=)

Vad tycker ni om kvælls-shopping?
Sjælv tycker jag om det mycket iaf nær det ær en sån solig dag. Då kan man vara ute hela varma soliga dagen och sen shoppa på kvællen, det ænda dåliga ær att man får lite mer ångest iaf jag, nær det kmr till shopping ær jag VÆLDIGT NOGA med att jag bara køper saker jag behøver och verkligen tycker ær FINT, hatar att slænga pengar på skit, får sånn ångest då.  Åhh nu nær jag dessutom sparar till dator så førsøker jag inte shoppa alls, men idag hade jag faktiskt tittat rubnt lite innan så :)
Båda våra nærmaste center har øppet till 21.00 vilket inte stan har så det ær ju perffa att passa på och kvælls shoppa på fina dagar elr hur ? :)

Nu ska jag sluta babbla och visa mina plagg ! :D



Jeans leggins, vet att alla typ har dom, men jag ælskar att dom ær så ljusa ! :)
Alla plagg kommer från Gina !



Over size T-shirt .




 
En scarf med lite hæst på, det var ju inte dærfør jag køpte den, man ser ju ændå inte dem, men denna scarf matchar min fina kappa jag kmr anvænda i høst. Det ska ju bli mode tydligen så :)
Jag vet att jag har slappa klæder nu, orka inte gå runt i shorts och linnet nu på kvællen, det blev ju så kallt :)


Nu tittar jag på alla bloggar så puss på er !♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0