Hemma efetr en Varm och Härlig vecka :D

Som ni kanske märkte hade jag No internett på kusten, to bad.
Så nu får jag väl ta och ladda upp en massa pics och skriva en del ?

lördagen kom vi ner sent, så slapp och strand på kvällen :)
söndag Sol bad ! WONDERBART !
Måndag kom det fler familje vänner och nu blev jag cenil om måndagen ;)
Tisdag tror vi grillade på stranden på kvällen/natten :)
Onsdag, stranden,Ullared ska fota mina köp imorgon :)
torsdag, öhm CENIL?
Fredag rdd jag och friend på islandshästar ängs strand"vägen" Yber-roligt ! Full fart blev det :D (Y)
Lördag åkte vi vid 11.00 ? till lisseberg och där flörtades det kan jag lova, hihhi, men bara skojj   :D vet ni vem vi såg sen då???? :D Bonde SökerFru-Peter (homoseksuella, inte för att det spelar någon roll, men många blandar ihop med en annan : ) han var där med en ny och jag stog nära han, vrf hälsade jag inte ? jo för att han verkade inte vilja ha uppmärksamhet om jag säger så :)

Söndag sov jag till typ lunch tid och senare följde jag med familjen som vi känner till deras pollar :) Sen träffa mina söta GBG sötnosar :D kulit, kom hem vid 22.30 från stan kanske och tänk jag vågade åka buss själv i "mörkret" :)^^ sen måndag tidig hem resa .. synd, men, men snart semester :D

Dags för bilder :





Vit, och jag vet att bilden blev oehört KNEPIG . min kropp ser ju helt konstig ut, men iaf är det typ ända bild som man ser hur vit jag var först :)





lite brunare :)




Bilden är så konstig, men det blev så när man var trött och hade varit ute och flängt hela dagarna :) men här ser ni iaf att my legs har fått lite bränna iaf :) kmr mer snart , men nu måste jag ändå säga atta jag sola inte alls länge per dag, HÖGST 20min ,  och jag vet ju atta det är så onyttigt med för mkt sol så jag hade lite solkräm :) Här kmr "Nyttiga-Noris" ;) ber iaf om ursäkt för de konstiga bilderna, men som sagt jag var lite trött :)





vad tittar jag på, elr drömmer jag ? ;)






Det är jag där i "kik-in-baren"




Jag åkte SPINNROCK !








Såhär såg jag ut efteråt ! hahahaha ! men den var kul ändå :D





I hästmiljö, jag hatar min vikta vänsterfot.





SE! "japanska-rosetten" jag "lyckades" det var verkligen inte meningen, jag bara knöt ! :D kanske jag har en liten japan i mig x) ;)



 
:)





S O M M A R ( Y )


ska gå !

Kommentarer
Postat av: Amanda

härliga bilder :D:D

2009-07-07 @ 15:08:05
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: Nora

tackar :D

2009-07-23 @ 18:22:39
URL: http://norisevelinis.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0