Hos Ulli :)

Har precis kækat godt brød och smuthie som Ulli och Line gjort, tills jag kom hit då :)
Læst lite norskt skvller och nu slappar vi framfør TV, dom ær lite trøga hær med å dra till cupen idag igen, jag hade massa kul, vrf inte dom ;) ? heheh, men får som många ggr sagt før se lite vad som hænder, Camillaoch jag ska nog dit ikvæll om inte dessa vill hænka på :)
Mitt hår ær Irriterande nær jag sitter och skriver , usch, men ændå har jag typ nfixat det. Påtal om hår, ngn som rekomenderar ett stælle i KD dær jg kan noppa mina øgonbryn och kænna att jag ær i trygga hænder ? :)

Idag mår jag førresten super ! Hur mår ni ? :)


På denna Pc dær vi har webbcam hittar viinte grejjentill den, de ær typ borttagen,så jag måste be er att hålla ut, inga bilder nu alltså. Vt sjælvhu tråigt detær at læsa blogar som ær dåliga p bilder, førlåt, men ikvæll då ska ni fåse ! D



Puss och kram alla fina♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0