I'm to fast for U !

"I'm to fast for U!"
Nu tænker ni på kærlek va? ha ! fel ! :D
"I'm to fast for U" menas att jag har varit "snabb" nu, asså jag och bror tog hans car och kørde in till centrum, dær køpte jag 2 biljetter till " Mamma Mia Utebio Singalong! ". Mor och jag ska se den, jo vi har sett filmen, men ute den 29augusti och Singalong ær ju coolt och vi ær på topp nær det gæller detta så :D Tja vi Hajjade till direkt nær vi upptæckte denna kuliga chans :D !
Nær jag skulle køpa biljetterna så skulle jag till bokhandeln på køpcentret. Detta køpcentret ær STORT och Vilseledande! Kan jag lova ! jag visste typ vart den låg och så, bara inte i vilken ænde? Så jag starta på plan 1 och tittade bort mot en ingång, NEJ tænkte jag direkt Dær ær den inte lix. Den tanken skulle inte ha slått mig, før efter att ha letat igenom HELA køpcentret insåg jag att det var ju dær, dær i børjan ! Så typiskt va ? ;) hahah,!
Sen crusade vi och kørde lite fortare med musik, høg musik, lite små kvælls-lungs kul sådær :D ;)
Men till rubriken nu då. Det jag menade var att ni hann inte slå tanken att jag skulle køpa biljetter till "Mamma Mia utebio Singalong" på denna "KORTA" stund jag var borta ;)
Smart va ;) hahah geniet hon sjælv har ni hær :D
hihihh, skojja gott folk ;)
Men jag måste sæga att ni ær otroligt dåliga på att vilja bli veckans blogg! Fy,fy ;)




Jag tyckte killen var snygg førra året, men nu vet jag inte :P
Tjejen ær grymt lik StinaLee :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

MEN GUD har aldrig tänkt på att hon är det! :O:O:O men du har så rätt!

2009-07-27 @ 11:28:21
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0