it never get that way.

Tja, med dagens rubrik menar jag att nær jag planerar nåt blir det aldrig så. Men jaja, dagen har juh ændå vart rætt OK ændå :=) Klaga inte på min engelska om den ær fel, jag slængde ju bara ihop nåt som stæmde (A)

Skulle dragit till Huvudstaden idag, men nej. Far och jag drog till køpcentret och på våra ben crusade vi lite ;) aahaha. Senare åkte vi hem till pappas kompis, dom har en liten hunvalp som heter Lola, har visat henne nær hon var helt ny. :)
Iaf så tog jag lite bilder, men man måste vara sjukt snabb, hon ær ju en lite duracellkanin som far och flænger varenda sek. :D hihihhi, men søt som en liten nøt ♥



søt va ?♥




Som sagt det var svårt att få några fina pics, men  nu fick ni en liten sneak-peak på mina misslyckade naglar :) fast jag vet inte, jag typ gillar dom ændå :D ??






Hon har typ någon fel knorr på svansen, sjælv tkr jag att det ær lite søtt faktiskt, ni vet lite personlighet sådær ;)


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0