lidandet.

min blogg har tyværr fått lida av min lilla data-lat-het. sorry..
men,men jag kør med nya tag och jag væntar dessutom på lite pics från Manda?(skicka gms)
:)
Dagen:
gjort mig iordning. ¤
Ska till stan med mor ¤
Køpa biljetter till ute bio ¤
Prata med Eva¤
sen vet jag inte , men ni ska få några FACE-LOOK bilder från idag :)

ennjoy looking at me my friends ;) hahah, nej usch nu kænde jag mig bitchig, førlåt ! :)



:)



suddig, men annars hade jag nog gillat den mer :)


i typ 2 veckor har jag stædat mitt rum och kom då på att jag skulle flytta min garderob før att få mer plats !
då rensa jag den støkiga garderoben också det får ni se om en timma elr nåt :)puss

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0