Marabou

♥♥ Love to Marabou Mjølkchoklad ( i detta fallet; )

Ingen i detta huset har lagat mat ænnu och jag ær trøtt och fylld av skratt så jag orkar inte :P Men jag tror dom lagar, men jag hade redan børjat på lite Marabou då, mihihi. Finns det godare!? NEJ! Før ett tag sen smakade jag Apelsin Krokant och GODE GUD tack før den ! Den ær gudomligt GOD ! Mohahahah ! Choklad ær bæst, jag gillar typ bara choklad glassar osv så choklad ær THE BEST!




Thumbs Up, folks ! :D (Y)




MUmmA !♥




Sen ska ni få se VÆRLDENS søtaste ROLIGASTE video :D

http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM


Jag fattar inte hur man får in U-tube videor, så ni fick adressen iaf :)


Kan någon læra mig hur man får in videor i inlægget ? :D


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0