middag,snack,choklad :)

Åt middag før ngn timma sedan, grillade kycklingar och ris, oj det dær læt lite djurplågeri aktigt , men nej asså vi hade 2 kycklingar, oj igen fyfan hoppas ni fatta vad jag mena ;) hahah :D

Efter maten satt bror,mor,far och jag och prata LÆNGE, en hel del skratt blev det också ;)
Nu ær våra grannar hær och vi sitter(jag sitter inte med nu) och dricker coffie (not me ) och kækar digestive Marabou MUMS ! hihihi :) men nu ska jag se om det ær ngn BRA film på TV, vædret ville ju inte ha mig ute och dessutom blev inte Ulli bættre från febern så vi sket i NRJ in The Park, kanske imorgon :) Fårse vad som sker.
Någon som vet ngn bra film på TV elr nått som jag kan ladda ner ? :) øppen før tips då det inte verkar mkt bra på TV.
Jag HATAR REGN helt enkelt !!!!! Det gør att jag blir som en liten fængelsemann i mitt hus och usch vad jag hatar det !!!! ÅHHH!







Noris vill ha ♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0