Ny,trött,hungrig,gör ingenting.

Jag sitter här nästan helt ny ! Jag har tagir mig en ganska lång och varm morgonshower, ibland tycker jag att det är bland det bästa som finns ! :=)
Idag har jag mycket  planer, fast egentligen inte, men mkt ändå ;) hahah.


  • Shower .  CHECK !
  • Göra om mina naglar, alltså skall det bli äkta,riktig fransk manikyr denna gång !
  • käka.
  • Ringa en frisörsalong, och nej jag ska inte klippa mig, jag ska bara beställa tid för att dom ska plocka mina fula ögonbryn.
  • Fixa mitt hår och fixa till mig om inte för tidigt.
  • plocka fram kläder till ikväll.
  • Jag och Ulli ska på typ en cup, fotbolls cup och där spelar NRJ också hela kvällen, så typ vid 19.00 drar vi. :)

Tja rätt mycket ändå, elr hur ? :)




Kenzas ögonbryn är ju rätt snygga, fast de skulle inte jag passa i.
Men denna bild är ju super snygg !



Kommentarer
Postat av: tobbe

Hej.Tobbe tittar in=) Du får gärna besöka mig med!

2009-07-25 @ 13:16:58
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0