Smultron kär

Åhh my dear mother var ute i skogen och hittade MASSA smultron.
Efter maten åt jag och hon då en MKT GOOOOOOOOOOD efterrätt med smultron grädd-mjölk och vispad grädde och guuud vad gott det blev. Så snäll som jag är tog jag några bilder till er som ni kan små läskas av( bilderna kanske inte är så läskande, men men ; )



Gottigt va :) ?



Mumma !

Bilderna får väl tala lite själv va, iaf en del :=)








Min favorit bild !




Också mkt fin erl hur ? :=)


Happy-Happy





Är det gott tro?? ............



MMMMMMMMMMMMMMMM ! ! !



SUPER !!!!!!!! Otroligt ! Mega ! Super jätte mega fantastiskt GOTT ! Thumbs up ! ;)







Puss på min efterrätt och puss på mamma som plockade den :D♥






T O M T ! ?




wooops ! Det gick fortans...



Verkligen tomt....




*SNYFT*



Men jag är bäver glad ändå, för vi har lite mer i kylen, mihihihihi :P♥



Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0