What a day, what a dat ;) hahah

Vilken dag alltså ! Strax efter att jag skrivit god morgon inlægget idag, ringde min væn Line♥ och undra om vi skulle dra till NRJ grejjen, Ulli var tydligen dær så vi drog dit, det stora grejjen ær egentligen inte NRJ utan STOR internationell fotbolls cup ! :) Så vi åkte dit och træffa Ulli och hennes kille+ friend, och åkte karusell gick runt och senare sa vi hejdå till boysen och forsatte vi tjejer och tog idolkort ! YES, nu kan ni få Noris på idolkort ! :D fick 24 exemplar och tog 2 omgångar, 1 med bara mig och 1 med alla 3 på :) fina typ, visar er imorgon ! :)
Sen såg vi på Nrj konsær typ, om man nu kan kalla det det, men trevligt var det :)



Sen træffa vi några trevliga killar, roliga dom, dom sa att dom kom vart vi kom från och en massa, en hel del kramar  blev det, dom var væl kramkæra, vad vet jag ;) hahaha :)
Sen var det en kille som typ fråga mig en massa och typ føljde efter mig så fort han såg mig, men som tur var ær det ett stort stælle så jag fick han typ bort, men asså han førføljde mig ej bara en del .
Sen kæka vi Pizza hejjade på våran væn Maren som spelade match och då kom det ett par till killar som var roliga hahahah, gud vad skønt det ær med trevligt folk, sånt ÆLSKAR jag :D ! (Y)

Vi hade så kul att vi drar nog dit imorgon också ! :D Fårse, men førhoppningsvis gølr vi det :=)


Godnatt, ja jag går och lægger mig tidigt idag før att jag ska upp typ vid 09.00 imorrn før att packa så slipper jag komma hem tidigare om vi drar till cupen, alltså jag ska packa till KD, før på tisdag kommer jag :D


God natt igen då alla fina♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0