Dag i skogen..-.-

Vi gick LÅNGT idag, vi skulle ju varit på en strand , men eftersom det blev dåligt väder så tyckte lärarna om att plåga oss lite ist-.- jaja, motition är ju iaf bra om man har fint sällskap som jag definitivt hade på hem vägen, vi var typ en grupp som gick som snackade om filmer blandt annat, och cp lärare. Självklart hade jag fint sällskap när vi började gå också, men då var vi så många så jag hamna ofta på kanten av vägen.. ;)
Mig på en födelsedags fest för ca 4 månader sedan, och fråga inte vrf jag har den väskan, kmr inte ihåg(A) :)






Nu måste jag ta igen mig, ska slå en signal to a friend of mine nu, så kramizasr härrifrån♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0