Drinking Water.

Hej, här sitter jag och klunkar i mig vatten ! Vi har haft en solskinstrolande dag idag! :D mycket härligt! Familjen och jag drog oss in i city där vi åt glass vid en hamn och senare köpte pizza och kebab som vi åt i en park, där vi senare solade middag ;) :) Mysigt! Senare åkte vi hem och då var jag trött så jag sov i bilen på vägen hem :)
Solade lite(5min) på balkongen innan det blev kallt och solen försvann, sad that I got mad ;) hahah, nejrå, men lite besviken blev man juh! "SOLEN KOM FRAM NU!" har jag lust att säga ! ;)
Igår var vi på grann/områdes fest, det grillades, spelades musik och fotboll spelades det också, tja mysigft var det väl, solen kom ju då på kvällen och var RIKTIGT  varm♥

Om exakt 13 dagar åker jag till kusten! YEY! det är så skönt där, man kan slappna av,bada,sola, äta mormors goda mat/bullar och bara ha det skööönt. Det gillas!

Glömde berätta att vi gick i slottsparken idag också, men mina skor (gladiatorsandaler typ) var inte ämnade för det så vi avbröt. t.g.f.t. (Thank GOd for that, ja, jag är geniet bakom det;) för, det gjorde "FÖRHEJDUNDRANSPIPPILÅNGEMILASTRIDKORVMOSCHOKLAD ONT"  , men jaja, jag lever . :)


Jag ger er några bilder, men har inga från idag dock:P






"Grill-outfit" som jag hade igår:) jag grillade inte, men åt grillat då ;) x)






Testade något nytt i PICASA 3 :) Blev det bra? :) ögat kom ju där det kom, men,men ;)


Kram,kram♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0