Förlåt (A)

Förlåt så mkt för en usel uppdatering ! Det har varit jobb,sommarlog ( :D) , skolavslutning och massa mer :) men bilder har jag snappat några iaf :) så dom kommer nu :)

Men först ska jag berätta lite om dagarna :)

Torsdag:
"Kes"(bror) gick ut nian och vi drog alla på hans avslutning :) men därifrån viasar jag no pics :P

Fredag:
Jag åkte till skolan och då började vi kl:09.00, vi skulle bara käka frukost tsm med klassen och säge hejdå, så var min "AVSLUTNING" :) så lite före kl.11.00 var vi klara och på kvällen drog jag och Camilla på en stadsfest :) kul, dock inte bra väder . 

Lördag:
JObba från 13.00 - 20.00 jag och "Kes" stängde cafeet och hade mkt hinder på vägen innan vi äntligen var färdiga ;) sen var jag vaken till typ 05.00 på söndags morgonen, JA det var Sims 3 som höll mig vaken , sen blev jag överHyperTrött så jag var inne hos "Kes" på hans rum och där var också hans kompis, och jag vasr HYPEr som ett TRoll ;) så till slut låste typ "kes" ut mig ur hans rum, han tyckte att jag skulle gå och lägga mig, vilket inte dom gjorde, nej dom var vakna hela dygnet (Y) ack så trött "kes" var på söndagen :P

Söndag:
Vaknade vid 12.00? Hyfsat tidigt ändå, då hade jag väl typ bara sovit 7 tim ? *STOLT* xD men iaf fick jag ett tele-samtal från Camilla, hon var hos Ulrikke och dom ville att jag skulle komma och joina dem i det finfina vädret, då ulrikke har pool och studdsmatta flög bikinin på och jag satte mig på cykelen och trampade iväg :=) Senare efter att ha softat länge ute i solen, bestämde vi oss för att köpa glass på macken :) åt en äcklig en, uhh ! Sen käka vi hos Ulrikke och senare kom Jim,Fredrik och Celine, då hade vi lite Mario Kart inne och softade ien sval källare, efter ett tag drog Celine,Jim och Fredrik :) Senare drog jag och Camilla också.

Måndag:
Chillade jag med sims 3 tror jag?? men sen jobbade jag iaf och det gick väl OK :) Jag minns typ inge??? ;)


Tisdag:
Drog hem till Camilla , gick förbi Ica innan och köpte en annanas, som jag Celine och Camilla mumsade på senare hos Camilla. Där var jag i typ 5-6timmar :D vi gjorde våfflor lyssnade på musik gungade i Camillas LJUVLIGA hamock och bara hade det riktigt skönt !
På kvällen var det typ som valborg här så jag,mamma,pappa och "Sebbe"(bror) drog till något ställe där alla grillade och tittade på Den Stora Brasan. Mysigt var det och vädret gillade vi också :D (Y) 

Onsdag:
Vakna vid 11.00 och satte på mig kläder :) Mamsen och jag drog till Metro med CYKEL och där blev det lite shopping, fast det var egentligen inte menat, men, men  man mår ju inte direkt dåligt av det ;) Vad vi shoppade får ni se någon annan dag :) Men jag köpte iaf ett jätte fint halsband till mamma asså som en sån där liten sommar gåva :) (känner mig vuxen; )
Sen drog vi hemmåt efter några timmar (!) ;) och spela kort med Sebbe (bror) och bara njöt av sommar solen♥

Torsdag (idag):
Har tvättat upp mina bikinis, innför västkusen :=)
käkat, slappat,städat lite och nysigt(börjar bi förkyld(NEJ))))))
Sen idag blir det nog att sola ute och kanske bada vid någon strand och packa ofc !

Nu ska ni få se bilder! :D



Look of today, än så länge :)




På tisdag såg jag ut såhär :) den finfina klänningen från Gina var alltså på, som ni ser .



Det var ca 30 grader denna tisdag, så mitt humör var på TOPP ! :)




Bild från söndagen hos Ulrikke. :)



Puss på vädret och puss på er ! ♥



Ulrikke och Camilla :)



 
Sola,bada Livet har sina underbara stunder ! (Y)



Jag tyckte Ulrikkes klänning var grymt fin, vad tycker ni ? :)




 (Y)




:)





"hej min hand , du förstör hela bilden"





Koncentration !




Hahah ;)




Hopp,Hopp !




Hemma hos Camilla :) Jag och Celine :)




Fisk Face !






YEY! (Y
)





Våfflor och något att dricka :)




Celine .






Camilla .




Music♥





Söt Tibbe som var vid den där brasan :)




Hopp,Hopp bild !




Detta får vara den avslutande bilden på dom första dagarna av mitt sommarlov :)♥



Kram,kram♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0