Igår,Idag.

Igår myste jag och mamma lite innan hon skulle bort på middag :) En frukt jucie/dricka, som är god att blanda med andra mumsiga drycker :) ;)   ooch lant chips! Godaste chipsen ever!
Idag shoppade jag lite, det blev:

1 bälte Ginatricot 149kr.
1 klänning Ginatricot 149kr.
1 par brillor 79kr.



Nu får ni se lite bilder :)


Mys!




Lantchips= MUMMA




God bland dryck (y)








Vi drack inte 1 endaste droppe ur colan, därför valde vi den nästan helt socker fria appelsin drycken, nämligen bara 23% socker elr något i den, så NEJ till Cola!





Shake it to Wake it !



 Mys dressen var på :)




















Nu till SHoppingen!








ca 80 kr GINA.



 Nu väntar jag bara på solen ;)








 Jag brukar inte vara så mkt för blått, men denna gillade jag verkligen :D




Vanligt svart skärp, som verkligen behövdes! (Y)

sen köpte jag en Nivea body Lotion också :)



Kramizar♥



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, har du skaffat blogg? :D:D jag fick mejl ifrån dig, men det gick inte att komma in på sidan då :( Klart! :D dock är filippa i kungshamn nästan hela sommaren

PUSS

2009-06-13 @ 15:38:04
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: Randy

Vad söt mjukisdress, var är den ifrån? =)

2009-06-14 @ 14:20:23
URL: http://randys.se

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0