"Mitt framtida bloggande"

Jag tänker skriva lite om det här med  mitt bloggande.
 Jag bloggar för att många kompisar och sånt gör det, det verkar ju otroligt roligt, så varför inte ? :)
Men som ni kanske har läst så tyckte jag att det verkade OTROLIGT komplicerat, men jag har nu insett att det är lätt som en plätt!
Min blogg handlar ju om mitt liv, vad som händer i världen och omkring mig, like it or not.

Tänkte berätta lite om mig själv nu då, så ni vet vem det är ni läser om :)
Jag(Nora) har tre syskon, som jag väljer att inte visa i bloggen tror jag, likaså med mina föräldrar.
Bor i Norge nu, går i skola och jobbar deltid på ett cafe :) Vill kunna vara självständig och flytta hem ifrån när jag är  16 år , så då måste jag också kunna tjäna pengar själv och då är det skönt att börja lite smått nu, tycker jag då.
Tja mer får ni väl veta om mig så småningom, det är ju lite svårt att komma på saker om mig själv en sådan här kall söndags eftermiddag.

 Vi avslutar detta inlägg med  2 bilder på mig.


 Nora alias Noris




Nora alias Noris

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH sista bilden säger jag bara <3333 älskar den GRYMT mycket. Skitsnygg!

2009-06-13 @ 15:39:27
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: Nora

Ja, den är grymman :D<3

2009-06-14 @ 11:15:48
URL: http://norisevelinis.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0